CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 25, 2010

selalu :)

hailloo!!
mcm biasa awal pagi mandik.g skolah.skolah mmg lah boring gilak gilak. :) sikda yg istimewa n sikda yg best. semua org lm skolah ya BORING! HAHAHAH! tyme bm lh plng aku ntah eh,sikda md alu2.knak cikt2 mak bpk.knak msti cara ya.mcm cikgu sik pernah nak mudak dak skolah nektok.msti ada rahsia dgn mak bpk.kdak aku. hhahahaha.aku tkt nak pdh nok bm aku gagal.erghh! stress otak.bencik asa ada juak la kdg2 g skolah mun dakya slalu.ingga!mls cta eh. hahah. dh skolah .blt skolah.kakya smpey umh trus aku gurin.lelah lalu jak.haha.kakya txt an SHAYANG akuuuuu.aww. hehe. kakya aku tido skejp. :D kakya bgun txt baby aku nok erghh! gram akuuu.jahahahah...kakya on9 tokk..kaktok aku nak g 2syennn..waaaaahh! bestt p aku lm baya agk.mesti knak tageh tok..sik best eh part ya lak.buat aku maok ngs ajak.haha. :D nang da jk. bh lah.mls nak pnjg2.sik larat.mls haha. :D PAI PAI ^.^"

0 comments: